.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضايي: شهدا و جانبازان افتخارات واقعي نظام اسلامي هستند

كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: شهدا و جانبازان افتخارات واقعي نظام اسلامي هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محسن رضايي پس از نماز مغرب و عشا دوشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد شكوهي ساري با اشاره به توانمندي‌هاي جوانان و بيان اينكه شهدا و جانبازان افتخارات واقعي نظام اسلامي هستند، اظهار داشت: در دوره طاغوت اين رژيم تنها توانسته بود يكي دو نفر از اعضاي حزب توده را شناسايي كند اما پس از انقلاب تمام اين گروه به دست جوانان ايراني و انقلابي دستگير شدند.
محسن رضايي با بيان اينكه بايد براي حل مشكلات كشور فكر اساسي كرد، اظهار داشت: تامين معاش مردم و رفع نيازهاي فرهنگي جوانان ايراني از مهم‌ترين دغدغه‌هاي كشور است.
وي با اعلام اينكه متاسفانه برخي دولت‌ها نه تنها نتوانستند مباني فرهنگي را در جامعه نهادينه كنند، افزود: تعدادي از دولت‌ها به اين انحرافات در جامعه دامن زدند.
رضايي وجود مرجعيت و روحانيت در كشور را به عنوان راهنما و چراغ راهي براي گفتمان‌هاي فرهنگي عنوان نمود و تصريح كرد: نبايد با برخي تعبيرها به انقلاب لطمه بزنيم.
وي خاطر نشان كرد: اين مسئله مانند اين است كه ما ماشين انقلاب را در دست‌انداز قرار دهيم كه موجب مي‌شود سرعت انقلاب كند شود.
ديدارهاي مردمي در شهرهاي نكا، بهشهر، ساري و ديدار با علما و روحانيون از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي سفر ‌ محسن رضايي به مازندران بود.
محسن رضايي ساعت 30/22 شب گذشته ساري را به مقصد تهران ترك كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.121 seconds.